L’alumni Sally Balde parla sobre l’esperit emprenedor com a impulsor d’OK Marketing als estudiants de primer de Vendes

L’alumnat de primer curs del grau superior de Gestió de Vendes i Espais Comercials han rebut la visita de Sally Balde, impulsor de l’agència especialitzada en màrqueting i publicitat digital OK Marketing, amb seu a Girona.

En Sally Balde és un exalumne que va cursar els seus estudis superiors de comerç i màrqueting a l’Institut Santa Eugènia.

Ara fa 12 anys, va especialitzar-se en el sector del màrqueting digital.

El publicista ha concretat els serveis que ofereix la seva empresa, i ha recordat els seus inicis i el procés que va seguir i obstacles que va trobar per arribar a crear el seu negoci.

L’esperit de treball i l’honestedat professional han estat, segons ha revelat, les seves claus d’èxit.

La formació constant i l’esperança en el futur són dos dels consells que ha donat als i les alumnes.