L’Institut contribueix a l’èxit de la I Jornada Esportiva per a PTT de Girona, que tanca un projecte sobre esports i valors

Més de 70 alumnes dels cinc perfils de PTT de Girona, entre els quals estudiants i docents de l’Institut, han participat en la primera edició de la Jornada Esportiva al pavelló de Santa Eugènia, que culmina el projecte Esports i Valors treballat a les aules.

La trobada ha començat amb la participació de l’alumnat del cicle formatiu de Guia en el Medi Natural i de Temps de Lleure de l’Institut Salvador Espriu de Salt, que ha dinamitzat la primera part amb activitats i esports que els participants han acollit amb moltes ganes.

A la segona, l’alumnat de PTT ha liderat la dinamització.

En concret, cada perfil ha preparat un joc tradicional per portar a terme amb la resta de companys i companyes.

Les activitats han potenciat les relacions interpersonals i fomentat la cohesió grupal, facilitant la dinamització entre iguals.

Tot plegat ha facilitat que la jornada hagi estat un èxit.

L’equip docent ha explicat que aquesta proposta significa “un dia ideal per trobar-nos, treballar en equip, fomentar la companyonia i el respecte”; i, a més a més,”treballar els valors que ens aporta l’esport”.