L’equip de tercer d’ESO firma una participació brillant en el concurs lingüístic Pica Lletres, que emet Televisió de Girona

Els alumnes i les alumnes de tercer d’ESO han signat una participació brillant en el concurs lingüístic de televisió Pica Lletres.

L’enregistrament de l’espai s’ha realitzat a l’Auditori Josep Irla, en el recinte de la seu de la Generalitat de Catalunya a Girona.

El concurs, que emet Televisió de Girona, consisteix a lletrejar paraules i detectar les paraules intruses o barbarismes que envaeixen el català.

Pica Lletres té el suport de l’Institut d’Estudis Catalans (IEC).

D’aquesta manera, els estudiants competeixen i es diverteixen involucrant-se en una activitat pedagògica senzilla i engrescadora.

Yasmine Tanz, Salman Ettourki i Florin Bisu han estat els representants de la classe.

La resta de l’alumnat ha assistit de públic i ha animat al seu equip.