Tres alumnes participen en el Projecte Rossinyol, mentoratge de la Universitat de Girona, i activen palanques d’èxit acadèmic

L’Aula d’Acollida de l’Institut Santa Eugènia torna a participar en el Projecte Rossinyol, un programa de mentoratge coordinat per la Universitat de Girona (UdG) i que ha arribat a la catorzena edició.

Hi participen els alumnes Dawoda Jallow, Hannah Viera i Issis Zoheth Núñez, de tercer d’ESO.

El projecte té la finalitat d’afavorir la inclusió social, cultural i lingüística de l’alumnat nouvingut.

L’acte d’inauguració, que hi va assistir el regidor d’Educació, Àdam Bertran, i la vicerectora de la UdG, Sílvia Llach, ha servit perquè els nois i les noies coneguessin els mentors i mentores, estudiants de la universitat.

Cada parella de mentoria realitzarà una trobada setmanal des del mes de desembre fins al mes de maig per tal de conèixer l’entorn més immediat i fomentar l’ús de la llengua catalana.