Multicapacitats forma en accessibilitat el segon curs de Publicitat, que ho aplica en una campanya turística inclusiva

L’associació Multicapacitats ha format en accessibilitat els i les estudiants del segon curs del cicle formatiu de grau superior de Màrqueting i Publicitat.

L’alumnat està aplicant aquests coneixements en una campanya turística inclusiva a la ciutat de Girona.

En una sessió que ha durat unes tres hores, el president, Isaac Padrós, i la tresorera, Elena Caro, han explicat la missió i activitats de l’associació i el dia a dia de les persones amb discapacitat.

A més a més, el grup classe ha visionat un audiovisual de la volta a Menorca en caiac completada per Padrós i participat en una dinàmica per a posar-se a la pell d’una persona cega.

Amb gran interès pels alumnes, Multicapacitats ha ensenyat diferents maneres d’adaptar els productes i la publicitat per fer-les accessibles a tothom.

La setmana anterior, Isabel Godoy, responsable de turisme inclusiu del Patronat de Turisme Costa Brava Girona, va donar una xerrada a l’Institut  sobre les accions que es fan des d’aquest organisme.