Proyecto Audioliteratura, dels alumnes de 1er de batxillerat.

Els alumnes de 1r de batxillerat participen en un projecte de contes de la literatura espanyola i hispanoamericana.

A l’assignatura de llengua castellana, els alumnes de primer de batxillerat han treballat els contes de misteri i terror de la literatura espanyola i hispanoamericana. Per portar a terme aquest projecte han llegit relats de diferents autors, com ara: Emilia Pardo Bazán, Julio Cortázar, Silvina Ocampo, Pío Baroja, Alibel Lambert, Jorge Luis Borges, Juan José Arreola, Ciro Alegría, Lázaro Covadlo, Amado Nervo, Enrique Anderson Imbert, Rubén Darío, Leopoldo Lugones, Ricardo Güiraldes, Héctor A. Murena y Juan Rodolfo Wilcock.

Cada alumne ha gravat un vídeo llegint un dels contes i acompanyant-lo de música de fons, efectes sonors i imatges que ambientaven la ficció tal com es mereixia. Els vídeos es poden veure al canal «Proyecto AudioLiteratura», destinat a fomentar la literatura en format àudio i vídeo i adreçat a totes aquelles persones que no poden accedir als textos o bé perquè no hi tenen manera d’arribar-hi o bé perquè tenen problemes a l’hora de llegir.

Us deixem aquest enllaç per si voleu veure un exemple: Proyecto audiolibro