LA PLATJA NOVA PISTA DE TENNIS

UN TENNIS DIFERENT A 2n D’ESO

Durant el segon trimestre, l’alumnat de 2n d’ESO de l’institut ha estat treballant el Tennis platja a les classes d’Educació física. Es tracta d’una modalitat del tennis que té algunes variacions respecte a l’esport tradicional, com ho són el tipus de raquetes, la pressió de les pilotes o l’alçada de la xarxa.

El passat dimarts 21 de març vam poder gaudir de l’ús de les instal·lacions del CEM Vall d’Hebron on, de la mà del Beach Tennis Barcelona (@beachtennisbarcelona), i gràcies al programa d’activitats escolars de l’Ajuntament de Barcelona, vam poder posar en pràctica tot el que hem treballat durant el trimestre.

Fotografies de la jornada