MOLTES BICICLETAS AL VELÒDROM D’HORTA

QUANTS TIPUS DE BICICLETES HI HA?

Es fa servir la mateixa bicicleta per circular en carretera que per la muntanya? Totes les bicicletes tenen frens? Utilitzen les mateixes rodes?

L’alumnat de 4t d’ESO de l’institut va poder donar resposta a aquestes preguntes i moltes més el passat dimecres, gràcies a l’activitat “PEDALA”, organitzada pel Programa d’activitats escolars de l’Ajuntament de Barcelona. En aquesta activitat, el nostre alumnat de l’últim curs de l’ESO va poder gaudir d’un matí a les instal·lacions del Velòdrom d’Horta, on va realitzar diferents tipus d’activitats relacionades amb el món de la bicicleta.

Es van dur a terme activitats tan diverses com practicar BTT, BMX i ciclisme en pista, o aprendre a canviar una roda i obtenir coneixements sobre nutrició bàsica per als i les esportistes.

Va ser un matí en que, malgrat alguna petita rascada, tot l’alumnat va gaudir molt de la jornada.

Fotografies de l’activitat

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *