La selectivitat espanta als alumnes del Viana?

La selectivitat s’apropa per als alumnes de segon de batxillerat. Pels que no sapigueu què és, la selectivitat són unes proves d’accés a la universitat que puntuen per poder entrar al grau universitari que cadascú vulgui fer. La puntuació màxima són 14 punts i els pots aconseguir amb les matèries comunes i les matèries “específiques”, és a dir, aquelles que són pròpies de cada itinerari.

Aquestes proves s’apropen cada vegada més i volem saber com estan vivint aquest procés els alumnes de segon de batxillerat del nostre institut.

Hem anat per les seves classes a preguntar com porten la sele elsalumnes i les seves reflexions han sigut les següents:

D’esquerra a dreta i de dalt a baix

Mar Fontanals – Estic molt agobiada, però si m’esforço i treballo crec que aconseguiré bons resultats.

Africa Maqueda – M’anirà bé, encara no he començat a estudiar, estic una mica estressada.

Clara Fernandez – Bueno, una mica estressada, em falta preparació, crec que si estudio i m’ho prenc seriosament aconseguiré la nota que em demana’n.

Gerard Gómez – La sele m’anirà molt bé, no estic gens estressat, ja he començat a estudiar.

Nil Simarro – o estic estressat, m’he presentat a 7 assignatures, crec que la nota no m’arribara i encara no he començat a preparar-m’ho.

Miguel Ortiz – La sele m’anirà bé, no crec que em costi molt, no estic gens atabalat, segurament arribaré a la nota que em demanen.

Andy – No he començat a preparar-me i no estic preocupat.

Elsa Garcia – No faré selectivitat!