La Guardia Urbana visita les aules de 4t d’ESO

Tres agents de la Guàrdia Urbana han visitat avui dues classes de 4t d’ESO per tal de conscienciar els alumnes sobre els efectes nocius de les drogues. Els agents, equipats amb unes ulleres que simulaven diversos graus d’embriaguesa, han ofert a l’alumnat la possibilitat d’experimentar els efectes de les drogues en la visió. L’objectiu era reflexionar sobre la importància d’evitar la conducció sota els efectes de l’alcohol. A més, han explicat com cal actuar en cas de trobar-se amb algú que pateix un coma etílic i han resolt dubtes.