ELS DE CULTURA AUDIOVISUAL, A BETEVÉ

Ahir la televisió de Barcelona, betevé, va fer un reportatge sobre els nostres alumnes de Cultura Audiovisual (matèria optativa de Batxillerat), que havien anat a l’Espai Jove Garcilaso per realitzar l’anunci de la Tardor Solidària de Sant Andreu. Enguany la Tardor Solidària gira entorn la desigualtat de gènere.
Per als alumnes va suposar, d’una banda, poder viure com es planifica i es fa un projecte audiovisual, i de l’altra, poder plasmar les seves inquietuds sobre el sexisme vigent. L’anunci es podrà veure a finals de desembre i el publicarem aquí sens falta. De moment us mostrem algunes fotos de diferents moments del rodatge.
Us adjuntem també l’enllaç on podreu llegir el reportatge de betevé i veure un vídeo dels nostres alumnes en acció.