Alumnes de 4t d’ESO assisteixen a Barcelona Activa

Resultat d'imatges de barcelona activa

Els nois i noies de 4t d’ESO que tenen dubtes amb el seu futur en acabar els estudis obligatoris van assistir el passat 25 de febrer a una excursió organitzada pels orientadors de l’institut.

Aquesta excursió es va proposar amb l’objectiu de què tothom surti d’allà amb alguna cosa clara i ningú acabi l’ESO sense saber el que vol fer.

Que es Barcelona Activa? Barcelona Activa té la missió d’impulsar la política econòmica i el desenvolupament local per promoure la millora de la qualitat de vida de les ciutadanes i ciutadans de Barcelona a través del foment de l’ocupació, l’impuls de l’emprenedoria i el suport a les empreses, responent a les diferents necessitats de les persones en el seu territori i des de la perspectiva de l’economia plural, que inclou, l’Economia Social i la Solidària.

Hem parlat amb un alumne, la Yaiza, no tenia gens clar el que volia fer en el seu futur, i li hem consultat si després d’haver assistit a aquella reunió li va servir de molt o de poc, aquesta va ser la seva resposta:

“El meu objectiu principal era treure’m l’ESO. He decidit fer un grau mitjà de comerç per encaminar-me a fer de perruquera, o, en cas de no superar l’ESO, fer un PFI, també de comerç. Hi ha milers de casos com jo, no tothom sap què fer amb el seu futur i necessitem ajuda”.