Nom de l'autor: Equip directiu

3r d’ESO d’esquiada

Els nois i noies de 3r d’ESO són d’esquiada. De moment tot bé i estan gaudint de la neu i del bon temps. Us deixem l’àlbum de fotos AQUÍ perquè pugueu anar veient fotos a mida que el professorat les vagi pujant quan tingui un moment i bon wifi!

3r d’ESO d’esquiada Llegeix més »

Exposició “Reflexions en fang, color i identitat”

Aquesta setmana acomiadem l’exposició cultural LGTBI+ (Reflexions en fang, color i identitat) que ens ha acompanyat durant dues setmanes i que ha visitat tot l’alumnat de l’institut amb motiu de la celebració del Dia Internacional de l’Eliminació de la Violència contra la Dona i que hem volgut fer extensible a les violències LGTBIfòbiques. Aquesta exposició

Exposició “Reflexions en fang, color i identitat” Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut