El nostre Dau Digital, al CosmoCaixa el 17 de febrer
Alguns alumnes de 4t d’ESO van presentar al CosmoCaixa el dia 17 de febrer el seu Dau Digital, dins el programa “Impulsem la robòtica. Tecnologies creatives a l’aula”. Aquest projecte ha estat tutoritzat i dirigit pel Departament de Tecnologia del centre, i més concretament pels professors Josep Almar, J.M. Planes i M. José Gándara.
El nostre Dau Digital, al CosmoCaixa el 17 de febrer Llegeix més »










