Treball de recerca 2n de Batxillerat

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Aquesta setmana els alumnes de 2n de Batxillerat David González i Vicente Fontanals han fet les pràctiques del seu treball de recerca al col·legi Rosa Capdevila amb els alumnes de 5èA. Donat que el seu estudi versa sobre L’Art Romànic a Catalunya, han aprofitat la Capella Romànica de Polinyà per poder concretar el seu estudi i al temps apropar-la als nois del seu poble. De moment és tot, a finals de gener coneixerem els resultats d’aquesta grata experiència!

1. Àlex Cerezo

Sóc l’Àlex, alumne de 5è A. Em va agradar molt l’activitat que vam fer especialment les pintures romàniques de l’església.

2. Joel Marmol

Sóc el Joel . El que em va agradar va ser treballar amb el David i el Vicente quan ens van ensenyar les pintures de la capella romànica de Polinyà .

3. kylian

hola David i Vicent soc el Kylian.em va agradar molt les activitats i el que ens vau explicar i m’ho vaig passa molt bé.