Passejada de monstres

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Enguany els alumnes de primer treballen la competència bàsica de llengua castellana mitjançant l’eina creativa del teatre. Aquesta matèria és una optativa anual on treballem amb diferents jocs la millora de la dicció oral i lectora, la memòria, la creació d’un personatge totalment allunyat de l’alumne/a, la improvisació, la creativitat escrita… Però sobretot és un espai de desinhibició i desenvolupament emocional.

El projecte d’aquest mes és “TRIA EL TEU MONSTRE”. Una activitat que culmina amb una actuació davant d’un públic real i en directe, una “desdilada de monstres”
Cada alumne/a ha triat un monstre i han preparat a casa les disfresses. A classe hem fet  sessions de maquillatge i coreografia de cada personatge. Tot això, amb l’idea de sorprendre els altres companys de primer durant l’hora d’optativa.

Gràcies als alumnes de primer, a la direcció del centre per confiar en l’activitat i a les companyes que ens han ajudat a fer un dia diferent.