NOUS GUIES DE PATRIMONI A L’INSTITUT

Des de fa uns anys, l’institut apadrina l’església de Polinyà i les seves pintures, fent-ne difusió al municipi mitjançant els Guies de Patrimoni.

El passat dilluns 7 de juny ens vam retrobar a l’església de Polinyà un grup d’alumnes de 2n, 3r i 4t apassionats pel patrimoni de Polinyà.

En una trobada informal, els alumnes de 3r i 4t van treballar amb els alumnes de 2n els aspectes que els guies de patrimoni de l’institut expliquen als alumnes de primària de Polinyà sobre l’església i les nostres pintures romàniques.  També van veure els materials que tenim elaborats per fer un taller plàstic amb els petits inspirat en les pintures.

Acabada l’activitat, vam valorar els punts de millora que hi podem incorporar per al curs vinent i ens vam conjurar perquè la pandèmia no ens impedeixi fer els guiatges amb primària el curs vinent.

Alícia, de l’arxiu de Polinyà, gràcies pel teu suport als guies de patrimoni de l’institut. Mossèns Màrio i Javier, gràcies per la vostra hospitalitat.