GRADUACIÓ 2016

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Dimecres 25 de maig, al pati de l’institut, es va celebrar la Graduació dels alumnes de 4t d’ESO i 2n de Batxillerat. Aquests alumnes posen punt i final a una part molt important i cabdal en la seva formació acadèmica i personal. Alguns d’ells continuaran la seva formació en els diferents cicles formatius, en el batxillerat o en la universitat, fins i tot, alguns començaran a treballar.

Tot i la calor, famílies,  professors, institucions i companys es van reunir per acompanyar aquests alumnes en aquest dia tan especial per a ells. Va ser una celebració molt complerta amb moments molt emotius on també vam comptar amb l’actuació de dos grups de ball formats per alumnes del centre i dues actuacions musicals formades també per alumnes del centre i acompanyades dels professors Gustavo i Arantxa.

Moltes Felicitats a tots aquests alumnes!