CAMPANYA BON DIA 2016

El passat divendres 13 de maig es va tancar la campanya amb la gravació d’un LIBDAP on alumnes,  professors i dos convidats molt especials van fer “una cadena de salutacions” que va finalitzar amb una actuació del grup de batucada de l’institut.

Aquest curs la Comissió de Convivència ha fixat el seu objectiu en l’àmbit de l’educació socioemocional   per aquesta raó al llarg del curs  s’han dut a terme diverses accions dins de la campanya “BON DIA” en les tutories.

Els objectius que ens proposàvem eren:

• Instaurar entre l’alumnat l’ús de les paraules màgiques: bon dia, gràcies, si us plau, perdó.
  • Combatre l’ús d’insults i paraules malsonants entre els alumnes.
  • Promoure una actitud cívica i respecte per a les instal·lacions del centre.

Moltes gràcies a tots!