Després dels Reis… ELS PATIS NETS!

Dijous 22 de desembre vam aprofitar la data de fi de trimestre i de lliurament de notes per fer una nova jornada de sensibilització sobre els  residus que generem al pati de l’institut. A l’entrada del centre ens esperava tota la brossa generada en hores de pati la darrera setmana del trimestre (uns 33,2kg!).  Aquests residus van ser recollits pesats i organitzats per un grup d’alumnes de 1r d’ESO amb el supot de CARME CASTELLVÍ, en l’acció titulada: QUÈ EN FAS DE LA TEVA BROSSA?

Dins de l’institut vam demanar el compromís de les famílies a embolicar els esmorzars amb materials alternatius a l’alumini, com els BOC&ROLLS que els van ser lliurats amb el suport de l’Ajuntament de Polinyà. Aquests van ser els resultats de la nostra jornada:

img_1520

Ens satisfà comprovar com les famílies ateses (un 84% entre pares i alumnes) d’una manera gairebé unànime hem decidit no embolicar els esmorzars de les noies i nois amb alumini i apostem pels envasos alternatius (un 88,3% de les famílies i alumnes atesos). Quant a l’ús de brics petits per a les begudes, un 88% de famílies i alumnes també es comprometen a eliminar-los dels esmorzars i aposten per envasos reutilitzables.

Gràcies a tots per la vostra implicació i compromís, i ja ho sabeu….

img_1454Cartell gentilesa de l’alumna LAURA CERRILLO, de 4t ESO. Gràcies, Laura!