SENSE VESPRA NO HI HA FESTA. Taula intergeneracional sobre festes i tradicions.

El matí del passat 19 de gener un grup d’alumnes de 3r ESO, escalfaven els motors de la Festa Major d’Hivern amb una taula rodona intergeneracional sobre festes i tradicions a Polinyà. L’objectiu de la trobada pretén crear llaços entre les diferents generacions que conviuen al municipi, mentre es fa difusió de la nostra història local.

Els alumnes han treballat el vídeo L’evolució de la societat a través de les nostres festes, tradicions i costums, que va editar l’Ajuntament de Polinyà l’any 2014. A més, han parlat amb les seves famílies qe els han aportat les seves experiències, i amb tot aquest material van compartir una rica taula rodona amb un grup d’avis i àvies del poble al Casal de la Gent Gran. S’hi van compartir fotografies, programes, llibres, punts de vista, rialles,… i ganes de retrobar-se en una propera ocasió.

Volem donar les gràcies al professor Xavier Moyano i a Alícia Garcia de l’arxiu municipal per la iniciativa que, desitgem, es pugui repetir. Si voleu veure més fotografies de l’acte, us convidem a visitar l’espai de l’Ajuntament.  I si voleu seguir els actes més significatius de la festa d’hivern, visiteu el hashtag dels alumnes de 3r ESO #fhivernpolinya3r