RECUPERACIONS EXTRAORDINÀRIES ESO I BATXILLERAT
RECUPERACIONS EXTRAORDINÀRIES ESO I BATXILLERAT Llegeix més »
EL passat mes de febrer, mentre celebràvem les Portes Obertes, des del Departament de Visual i Plàstica es va culminar el procés de treball de linogravats, o gravats en relleu, que han fet els alumnes de 4t ESO. En unes catorze sessions els nois i noies de 4t han conegut diferents tècniques de gravat i
GRAVANT EL ROMÀNIC Llegeix més »
Sant Jordi solidari! Durant aquest Sant Jordi confinats, els alumnes d’Educació Visual i Plàstica van omplir el compte d’Instagram @eldracacasa amb tot d’imatges, dibuixos i missatges. Es van etiquetar hospitals, com el Parc Taulí, organitzacions esportives, diferents associacions, i tot amb l’ànim de donar-vos un xic de bons sentiments. Trobareu treballs del taller però sobretot
És quan dormo que hi veig clar, Foll d’una dolça metzina, Amb perles a cada mà Visc al cor d’una petxina, Só la font del comellar I el jaç de la salvatgina, -O la lluna que s’afina En morir carena enllà. És quan dormo que hi veig clar, Foll d’una dolça metzina. JV Foix
El passat dissabte 29 de febrer vàrem celebrar la jornada de portes obertes a l’institut. Volem agrair la col·laboració de tot el professorat, alumnat i membres de l’AMPA que hi van participar. Gràcies a totes les famílies que es van apropar a conèixer el nostre projecte educatiu. Us deixem un vídeo amb les fotografies de
JORNADA DE PORTES OBERTES Llegeix més »
Un any més l’Institut Polinyà celebra el dia de Carnestoltes. Com sempre, amb la col·laboració de l’AMPA, rua, gimcana, concurs de comparses i esmorzar no hi van faltar en aquesta jornada festiva. Gràcies a tots per la vostra col·laboració.
CARNESTOLTES 2020 Llegeix més »
El passat divendres 28 de febrer, alumnes de 3r ESO, van assistir a la fira d’educació “Apropat’t a l’FP”. Va poder assistir a xerrades específiques de cicles formatius, veure l’exposició dels centres que ofereixen cicles formatius i demanar informació als punts d’orientació personalitzada i servei d’informació. Donar les gràcies a l’ajuntament de Polinyà per facilitar-nos
Fa unes setmanes els alumnes de segon de batxillerat científic, varen anar a la UAB, a la facultat de ciències, allà van fer una activitat de química interactiva, primer simulacions de molècules químiques per ordinador i posteriorment pràctiques de química als laboratoris.
El pasado 25 de febrero, el autor Jorge Gamero ofreció en nuestro centro una charla coloquio a los alumnos de 3º de la ESO para hablar de su novela Simón, no; Saimon. Tras haberla leído, los alumnos se han mostrado muy interesados en conocer a su autor y se han mostrado muy participativos durante el encuentro.
Xerrada amb Jorge Gamero Llegeix més »
Per completar la lectura del llibre i el treball a l’aula, dimarts 11 de febrer, els alumnes de 2n de Batxillerat van desplaçar-se fins al teatre Sant Vicenç de Sabadell per veure la representació de l’obra de Mercè Rodoreda ” “.