Portada

GRAVANT EL ROMÀNIC

EL passat mes de febrer, mentre celebràvem les Portes Obertes, des del Departament de Visual i Plàstica es va culminar el procés de treball de linogravats, o gravats en relleu, que han fet els alumnes de 4t ESO. En unes catorze sessions els nois i noies de 4t han conegut diferents tècniques de gravat i

GRAVANT EL ROMÀNIC Llegeix més »

EL DRAC A CASA

Sant Jordi solidari! Durant aquest Sant Jordi confinats, els alumnes d’Educació Visual i Plàstica van omplir el compte d’Instagram @eldracacasa  amb tot d’imatges, dibuixos i missatges. Es van etiquetar hospitals, com el Parc Taulí, organitzacions esportives, diferents associacions, i tot amb l’ànim de donar-vos un xic de bons sentiments. Trobareu treballs del taller però sobretot

EL DRAC A CASA Llegeix més »

SANT JORDI 2020

És quan dormo que hi veig clar, Foll d’una dolça metzina, Amb perles a cada mà Visc al cor d’una petxina, Só la font del comellar I el jaç de la salvatgina, -O la lluna que s’afina En morir carena enllà. És quan dormo que hi veig clar, Foll d’una dolça metzina. JV Foix

SANT JORDI 2020 Llegeix més »

JORNADA DE PORTES OBERTES

El passat dissabte 29 de febrer vàrem celebrar la jornada de portes obertes a l’institut. Volem agrair la col·laboració de tot el professorat, alumnat i membres de l’AMPA que hi van participar. Gràcies a totes les famílies que es van apropar a conèixer el nostre projecte educatiu. Us deixem un vídeo amb les fotografies de

JORNADA DE PORTES OBERTES Llegeix més »

CARNESTOLTES 2020

Un any més l’Institut Polinyà celebra el dia de Carnestoltes. Com sempre, amb la col·laboració de l’AMPA, rua, gimcana, concurs de comparses i esmorzar no hi van faltar en aquesta jornada festiva. Gràcies a tots per la vostra col·laboració.

CARNESTOLTES 2020 Llegeix més »

FIRA DE LA FP

El passat divendres 28 de febrer, alumnes de 3r ESO, van assistir a la fira d’educació “Apropat’t a l’FP”. Va poder assistir a xerrades específiques de cicles formatius, veure l’exposició dels centres que ofereixen cicles formatius i demanar informació als punts d’orientació personalitzada i servei d’informació. Donar les gràcies a l’ajuntament de Polinyà per facilitar-nos

FIRA DE LA FP Llegeix més »

SORTIDA UAB

Fa unes setmanes els alumnes de segon de batxillerat científic, varen anar a la UAB, a la facultat de ciències, allà van fer una activitat de química interactiva, primer simulacions de molècules químiques per ordinador i posteriorment pràctiques de química als laboratoris.

SORTIDA UAB Llegeix més »

Xerrada amb Jorge Gamero

El pasado 25 de febrero, el autor Jorge Gamero ofreció en nuestro centro una charla coloquio a los alumnos de 3º de la ESO para hablar de su novela Simón, no; Saimon.  Tras haberla leído, los alumnos se han mostrado muy interesados en conocer a su autor y se han mostrado muy participativos durante el encuentro.

Xerrada amb Jorge Gamero Llegeix més »

Mirall Trencat

Per completar la lectura del llibre i el treball a l’aula, dimarts 11 de febrer, els alumnes de 2n de Batxillerat van desplaçar-se fins al teatre Sant Vicenç de Sabadell per veure la representació de l’obra de Mercè Rodoreda ” “.

Mirall Trencat Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut