LA VIDA A LA TERRA
Tots els alumnes de 1r ESO van anar el dimarts 19 d’abril a veure el Museu de Ciències Naturals de Barcelona situat al Fòrum, portaven un dossier per fer el recorregut LA VIDA A LA TERRA, que inclou tot el que estem treballant al programa de Ciències de 1r ESO, és molt visual i manipulatiu […]
LA VIDA A LA TERRA Llegeix més »











