Dia Internacional de la Pau

Amb l’objectiu de commemorar el Dia Internacional de la Pau, l’alumnat de 1r d’ESO hem realitzat un mannequin challenge de la Pau. Tot escenificant dos bàndols en guerra, hem representat la Pau vestint de blanc. La cançó que hem utilitzat és el El cant dels ocells, una cançó molt representativa del missatge que volem transmetre.

Els alumnes de 2n d’ESO, han fet una sessió de debat sobre el contingut d’algunes frases cèlebres a favor de la pau. Entre tots han entès els temes que s’hi exposen i la importància que tenen en la nostra societat. Finalment, n’han escollit algunes i han fet cartells que posteriorment han penjat a la reixa del pati.