A day with Marta Segarra

Dins el projecte de “Women and Literature” que estem començant aquest curs a Batxillerat, el 15 d’octubre 2019 l’alumnat de 2n de Batxillerat va anar al CCCB de Barcelona al col.loqui, “Un dia amb la Marta Segarra”. La senyora Segarra és catedràtica de la UB de Literatura francesa i d’Estudis de gènere. És també la comissària de l’exposició “FEMINISMES” que actulment s’està fent al Centre de Cultura Contemporània de Barcelona.

Aquest col.loqui anava dirigit a estudiants d’ensenyament secundari i hi van partcipar diversos instituts de Barcelona i d’altres localitats. El nostre alumnat de 2n de batxillerat portava preparades diverses qüestions que va plantejar durant el debat posterior a la presentació del tema de la Marta Segarra.

Si ho desitgeu, a l’enllaç podreu veure l’activitat, íntegrament, en format audiovisual.