Activitats Setmana de la Ciència – Informàtica 4t ESO – (Activitat STEAMcat)

Setmana de la ciència amb els alumnes d’informàtica de 4t

Per tal de fomentar les vocacions científiques i tecnològiques entre l’alumnat, a partir d’apropar els i les científiques als instituts celebrem la setmana de la ciència amb una activitat a càrrec de científics, de la UPF i del TIDE, que es dediquen a la investigació i que expliquen la seva tasca, tant des del vessant científic com del vessant humà. Aquests científics ens han proposat un repte sobre les xarxes socials per tal d’investigar i conceptualitzar estratègies per prevenir els riscos que comporten. Durant la trobada amb els científics els vam plantejar diversos dubtes com: Com puc millorar la seguretat en una xarxa social? Com puc saber si una xarxa social és de total confiança? Com es controlen els continguts que pugen a les xarxes socials? I que ens van resoldre per tal que els alumnes poguessin dissenyar els prototips per a programar una app.