Xerrada de Jordi Folck

El 23 de gener Jordi Folck va venir a fer una xerrada sobre “Edoll”, el llibre que tots els grups de primer han llegit durant el primer trimestre des de la matèria de Català. Va ser tot un èxit. Us deixem l’opinió d’alguns alumnes:

“Em va agradar molt, perquè ho feia tot amb un to sarcàstic per fer la xerrada més divertida, i era amable i agradable.” (Arnau G.)

“La xerrada amb Jordi Folck ha estat divertida i molt interessant, hi ha hagut moments graciosos i moments de por quan ens ha posat la veu de l’Ària. M’agradaria llegir un altre llibre de Jordi Folck.” (Paula R.)

“Jordi Folck ens ha demostrat que la imaginació és un bé necessari. No li agraden els mòbils gens ni mica, diu que és una màquina que no et permet viatjar al món de la imaginació. Ens va ensenyar un reportatge d’un noi que es va casar amb una noia hologràfica i ens va semblar molt fort. Va ser molt generós firmant-nos els nostres llibres, i gràcies a ell tenim una altra manera de veure el món. Ho va fer molt bé i espero que torni per il·lustrar-nos amb un dels seus meravellosos llibres de fantasia i emoció. Gràcies, Jordi Folck.” (Arnau R.)

Desplaça cap amunt
Ves al contingut