Un cas d’una malaltia rara: La Glucogenosi

Els passats 1 i 2 de març, a l’assignatura de Cultura i Valors Ètics de 3r de l’ESO A i B, ha vingut en Juan Diego, membre de l’Associació Espanyola de Malalts de Glicogenosi i alhora portador de la malaltia que ha patit des de ben petit.

En Juan Diego s’ha dedicat a explicar una mica el seu cas als alumnes, que ja portaven un parell de setmanes cercant informació sobre la malaltia, i com l’afecta en el seu dia a dia. També ha respost algunes de les preguntes dels alumnes que han fet al final de la seva xerrada.

Així mateix, en Juan Diego ens anima a tots nosaltres a donar suport perquè les administracions públiques i privades dediquin esforços i inversions per a investigar més i trobar potser una cura a aquesta malaltia rara, així com les moltes d’altres que malauradament existeixen i pateixen moltes persones del nostre país.

Anima també a visitar la web de la seva associació per si voleu més informació o coneixeu d’algú a qui podria ajudar: https://www.glucogenosis.org/