Taller educació emocional 2n batx

Els dies 24 (grups B2A i B2C) i 31 de març (B2C) en Josep Arregui, psicòleg formador en centres educatius i empreses dins de l’àmbit de la intel·ligència emocional, va impartir uns tallers als grups de 2n de batxillerat. En aquests temps actuals hem de ser conscients que l’educació emocional és vital per al nostre creixement personal i professional. S’han de posar a l’abast competències emocionals que permetin als nois i noies gestionar les seves emocions i les de la resta. L’alumnat va valorar molt positivament la realització d’aquests tallers. Educació emocional, l’autoconeixement i l’autoconcepte amb la intenció de treballar l’autoestima de l’alumnat per empoderar-los a partir de la imatge que tenen d’ells mateixos.