Programa ARGÓ i Bojos per la ciència

Aquest curs el nostre centre participa en el Programa Argó, un programa específic d’assessorament als Treballs de Recerca que la Universitat Autònoma de Barcelona ofereix als alumnes de primer de Batxillerat. L’alumna Inés del Río va presentar la seva candidatura i finalment ha estat triada entre més de les 580 demandes rebudes per la Universitat, atenent criteris d’excel·lència acadèmica a l’ESO. La Inés rebrà assessorament personalitzat en la realització del seu Treball de Recerca pel professorat de la UAB. D’altra banda, els alumnes Mustafa Alkahwaji, Naim Bouyazzam i Marcelo Jiménez de 1r de Batxillerat han estat seleccionats per participar en el programa Bojos per la Ciència de la Fundació Catalunya La Pedrera. Es tracta d’un programa que fomenta les vocacions científico-tecnològiques vinculades al món de la recerca a joves de batxillerat mitjançant sessions teòrico-pràctiques impartides per investigadors en centres de recerca de referència de Catalunya. Allà participaran en els cursos de Bioquímica, Biomedicina i Física. Aprofitem per felicitar l’alumnat seleccionat en els dos programes i l’animem a gaudir i aprofitar aquesta oportunitat.