El Pedrol aposta per les llengües

Atorgats pel Ministeri d’Educació Nacional de França, els diplomes DELF (Diplôme d’Étude en Langue Française) són els diplomes oficials de llengua francesa. Consta de diplomes adaptats als nivells A2/B1/B2 del Marc Comú Europeu de Referència per a les Llengües (MCERL).

Un grup d’alumnes del Pedrol, que s’ha preparat amb el nostre professorat de francès, s’ha presentat durant els mesos d’octubre i novembre a les proves, que van ser ajornades el curs passat a causa de la pandèmia. Tres alumnes han aconseguit el nivell A2, 32 alumnes el nivell B1 i 6 alumnes el B2, amb un 91% d’aprovats.

La nostra sincera felicitació a l’alumnat, les seves famílies i al seminari de francès (i especialment la professora Sylvie Roca per la seva implicació en l’organització de les proves).