Carnestoltes

El divendres 17 de febrer es va celebrar, a la seu de l’institut Jaume Salvador i Pedrol, el Carnestoltes 2023. Amb molt bon temps, va ser un dia perfecte per gaudir, una vegada més, d’una festa amb molta tradició  i que s’ha consolidat com una de les més importants del nostre centre. El nostre alumnat va participar amb un percentatge molt alt i tots els grups desde 1r d’ESO fins a 2n de Batxillerat, vam actuar per representant les seves comparses seguint el tema d’enguany, Països. Com és habitual el concurs ha estat dividit en 5 categories, una per cada nivell d’ESO: 1r d’ESO, 2n d’ESO, 3r d’ESO, 4t d’ESO i una per a BAT (1r i 2n). S’ha de dir que els nostres alumnes han demostrat molta imaginació i dedicació per preparar les seves disfresses i actuacions, var ser un concurs amb molt nivell per part de tots els grups participants i el jurat ho ha tingut molt difícil per determinar les comparses guanyadores.
1r d’ESO E1D amb Illes Fiji
2n d’ESO E2A amb Italia
3r d’ESO E3C amb Nova Zelanda
4t d’ESO E4D amb Espanya
1r i 2n de Bat. Es va determinar a 2 comparses guanyadores. B1C amb Índia i B2A amb Regne Unit.

Al acabar el concurs vam poder ballar i gaudir d’un fi de festa amb música molt variada.