Projecte Altaveu!

L’alumnat de tercer d’ESO dins de la matèria de Cultura i Valors i amb la dinàmica d’Aprenentatge i Servei, hem portat a terme el projecte “Altaveu!” de la Fundació Solidaritat de l’hospital de Sant Joan de Déu. L’objectiu ha estat conèixer els col·lectius més vulnerables (abans i durant la crisi de la pandèmia) i proposar alguna acció solidària a favor d’aquestes persones.
Malgrat les restriccions que hem tingut en l’actual estat sanitari, hem pogut portar a terme diverses accions telemàtiques proposades des de les diferents comissions de treball, que s’han format.
Tot el treball que hem portat a terme, el podeu veure en el següent enllaç que us compartim a continuació: serveicomunitari
Podem estar contents de la implicació d’aquests alumnes i desitgem que el seu compromís continuï al llarg dels anys.