Calendari exàmens finals 2n Batxillerat

Benvolgudes famílies,

Aqui teniu el Calendari exàmens Finals 2n Batxillerat i un recordatori de les dates de l’avaluació final.
El professorat informarà del sistema d’avaluació emprat, que s’ha adaptat a la suspensió d’activitats lectives presencials.
Aprofitem per informar-vos d’altres dates importants que cal tenir present:
  • Matrícula de les PAU: Es pot fer entre el 2 de juny (dia de lliurament de les qualificacions finals) i el 15 de juny inclòs. Recordeu que, cal fer aquest tràmit de forma obligatòria si l’alumne vol fer les PAU, per confirmar la prematriculació que es va fer anteriorment.
  • Prova d’Aptitud Personal (PAP): 19 de juny, per l’alumnat que es va inscriure (necessària per accedir als Graus d’Educació Infantil i Primària)
Els/les vostres fills/es entren en la recta final d’aquest curs el qual ha suposat a alumnes, famílies i professors un repte davant les dificultats ocasionades per la covid-19. Però, de ben segur, que l’esforç fet per tots i totes donarà fruit. Cal donar-los recolzament, seguretat, confiança i tranquil·litat.
No dubteu en consultar a les tutores qualsevol dubte o inquietud que pugui sorgir.
Salutacions cordials,