Empresa Bayer

El passat 1de Juny els nostres alumnes de tercer d’Eso : Natalia Garcia, Inés Barbosa, Judith Márquez i Enric Torres, van presentar el seu projecte empresarial a l’auditori de l’empresa BAYER.

En aquest acte l’alcalde de la ciutat el Sr. Antoni Poveda els hi va lliurar un diploma commemoratiu.

El projecte d’aquests brillants estudiants, va ser seleccionat entre els projectes que van desenvolupar els alumnes a l’optativa d’emprenedoria. Cal remarcar que tots van presentar els seus projectes en llengua anglesa.

El professor de la matèria, l’Antoni Orpinell, va comptar amb la col·laboració d’una professora Nord-Americana de la fundació “Escola d’emprenedors” per mediació del projecte “be anentrepreneur” impulsat per la regidoria de Promoció Econòmica de Sant Joan Despí.

Enguany a més  dels alumnes de l’optativa de tercer, també han participat en el programa “be anentrepreneur” els alumnes del batxillerat social, dins la materia d’Economia i Organització d’Empreses. El millor projecte de batxillerat va participar al concurs “Start_up”de l’Escola d’emprenedors, on van competir amb instituts públics i privats de l’àrea metropolitana. Ho van fer molt bé, i aquest grup format per les alumnes Laura Morao i Maite Lara es va classificar per la final.