Activitats Aquàtiques a Badalona 1r BATX – ESCOLA DEL VENT

El dimecres dia 19 de maig els nostres alumnes de 1r de Batxillerat van fer una sortida molt esportiva i lúdica a la platja de Badalona, L’ Escola del Vent de la nostra ciutat, ha estat l’ entitat que aquest any ha organitzat les activitats aquàtiques incloses en el programació en matèria d’ Educació Física, Els nostres alumnes han après diferents activitats que de ben segur els permetrà tenir un millor coneixement del medi aquàtic, i ho han fet d’una manera didàctica i molt divertida, en el nostre entorn, a la platja de Badalona, on s’han practicat esports com la Vela, Kayak, i Paddle Surf. La Vela no es va poder fer al mar, ja que el vent no va acompanyar, i els alumnes van aprendre les característiques d’ aquest esport olímpic i dels aspectes de seguretat a la mateixa sorra i dins de la pròpia embarcació. Les altres activitats es van fer amb tota normalitat,  la Escola del vent va facilitar armilles de seguretat a tots els alumnes tot i que la gran majoria sabien nadar. L’ Institut Pau Casals ha subvencionat  íntegrament aquesta sortida, els alumnes no han hagut de pagar res.