Dimecres 18 de març a les 18 h a l’Aula Magna hi haurà les portes obertes dirigides a Postobligatori amb l’explicació detallada dels estudis que oferim. L’accés es farà per la porta del pati de l’institut.
Aquesta reunió té com a finalitat informar-vos sobre les diferents opcions formatives de caràcter postobligatori a les quals pot accedir l’alumnat en finalitzar 4t d’ESO.
La sessió s’organitzarà en dues parts diferenciades:
- Una primera xerrada adreçada a les famílies de l’alumnat que ha manifestat la voluntat de cursar Batxillerat.
- Una segona xerrada centrada en els Programes de Formació i Inserció (PFI) i els Cicles Formatius de Grau Mitjà (CFGM).
La xerrada sobre CFGM i PFI anirà a càrrec del Departament d’Orientació del centre. En aquest mateix espai també es presentarà l’oferta formativa de cicles de l’Institut Montsoriu, amb la participació del professorat del CFGM de Gestió Administrativa i del CFGM d’Electromecànica.
En totes les sessions s’informarà de les dates clau del procés de preinscripció, així com de les novetats previstes per al curs 2026-2027.
Us recordem que l’alumnat de 4t d’ESO ja ha rebut aquesta informació al centre: tant la referent als estudis de Batxillerat —a càrrec de la coordinadora de Batxillerat i d’alumnes que actualment cursen les diferents modalitats— com la relativa als CFGM i als PFI de la zona a la sortida a Santa Coloma.
