Visita al saló de l’automòbil d’ocasió

Dimarts 29 de novembre, els alumnes de primer i segon del CFGS de Gestió de Vendes i Espais Comercials van tenir l’oportunitat d’assistir al saló de l’automòbil d’ocasió. Durant la sortida van gaudir d’una gran exposició de vehicles de més de 20 marques oficials exposats al recinte firal de Barcelona.

La sortida, però, va començar amb una xerrada a la sala de premsa que va comptar amb les intervencions de les entitats que participen en el projecte, Fecavem i el Gremi del Motor:

Fecavem, representat pel seu secretari general Joan Blancafort.
Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya, amb la seva responsable Margarita Román.
Grup Quadis, amb el seu director de Recursos Humans, Esteban Ciria.
Concessionari Carhaus, amb una comercial i exalumna del cicle formatiu.
EADA, representat pel professor David Ortega

En definitiva va ser una sortida molt interessant i enriquidora on els alumnes poder familiaritzar-se amb l’activitat comercial de l’automobilisme.