Projecte Activa’t amb la Creu Roja

Des del passat 29 de novembre l’alumnat de 1r i 2n del cicle formatiu de Grau Mitjà d’Atenció a persones en dependència, du a terme el programa Activa’t. En grups de 4 o 5 alumnes preparen, dinamitzen i avaluen sessions d’estimulació cognitiva adreçades a dos grups de 10-12 persones grans, derivades de Creu Roja, que venen a l’institut les tardes de dilluns i dimecres, de les 15.30 a les 17h.

Entre moltes altres activitats, aprofiten per celebrar les dates especials, així abans de les vacances de setmana santa van preparar una mona i en tornar els han obsequiat amb una rosa per celebrar el Sant Jordi.

Aquest és el 5è curs que fem aquest projecte i la valoració és molt positiva, l’alumnat aprèn de manera activa i real a la vegada que es relaciona amb un sector de població amb la que podrà treballar més endavant,promovent el seu envelliment actiu i saludable.

Agraïm enormement la bona predisposició i la participació de totes les persones grans que cada dilluns i dimecres s’apropen a l’institut per gaudir d’aquestes activitats.Sense elles, l’alumnat no podria créixer personal i professionalment.