Presentació projecte Barri Futur i Cooperativa de joves

El passat 6 d’octubre Ana Belén, Responsable de Projectes de La Natural Coopmunicació, i Pere Tres, Tècnic d’Economia Social i Solidària de l’ajuntament de Terrassa, van realitzar una presentació sobre les cooperatives de joves i el projecte d’economia social Barri Futur.

Els alumnes del CFGS Gestió de Vendes i Espais Comercials estan col·laborant directament amb aquesta agrupació, un projecte que té com a iniciativa ajudar als comerços locals i de productes de proximitat de Terrassa, concretament Centre Nord, Sant Pere, Torrent d’en Pere Parres i Antic Poble de Sant Pere.

Aquest grup d’alumnes està implicat directament en el projecte i actualment es troben fent una diagnosi; estan fent enquestes a comerços afins que estan compromesos amb el seu entorn i promouen un model econòmic just, democràtic i sostenible.

A més a més, els alumnes del CFGS Gestió de Vendes i Espais Comercials i CFGM Activitats Comercials estan fent un curs de “Cooperativa de joves” impartit per l’Escola Lliure el Sol (Barcelona), que farà conèixer als dos grups com funciona i com es crea una cooperativa. Aquesta formació ajudarà al grup de Gestió de Vendes i Espais Comercials a emprendre el seu projecte de creació d’una cooperativa de consum integrat al seu mòdul de Projecte amb el professor David Martínez.