Jornades Professionals Cicles Formatius Comerç

Els dies 15, 16 i 17 de març es van celebrar les jornades professionals de cicles formatius a l’institut.

Els alumnes dels cicles formatius de comerç van aprendre de l’experiència i consells de la mà de grans professionals amb col·loquis, tallers i activitats com:

• Xavier García “Un referent del petit comerç”.
  • Avel Igual: Taller d’aparadorisme.
  • Aleix Martínez “El món del transitari” de DSV.
  • Maria Gallego “Triomfar a l’entrevista de feina”.
  • José Maria Arcos, director de CET segle XX.
  • Ramón Nogueras “Com ens venen la moto”.
  • Ferran González “Tu, l’actor principal”.
  • Cinefòrum: “Un nou món”.
  • Marion Massot “Internacionalitzar una PIME”

A més a més, l’alumnat dels diferents cicles van gaudir de diverses visites professionals com els hivernacles de Pàmies i a Torrons Vicens, en Activitats Comercials;visita a Quadis i a la Fira eShow, en Gestió de Vendes i Espais Comercials; o visita i formació a DUANA, Port PIF i Terminal BEST i visita a DSV, en Comerç Internacional.