#BarriFuturComerç impulsant els negocis del nostre barri!

Avui 11 de maig hem formalitzat el projecte de Barri Futur Comerç amb una roda de premsa al nostre institut.

Aquest projecte de col·laboració entre el nostre institut, Barri Futur i alguns comerços de Terrassa té com a objectiu principal promoure i donar suport als comerços. Aquesta col·laboració es treballa des de les hores del mòdul de Projecte al Cicle Formatiu de Grau Superior de Gestió de Vendes i Espais.

Durant aquest curs els alumnes han realitzat entrevistes a diverses botigues i han tingut l’oportunitat de conèixer la problemàtica que viuen els comerços. Gràcies a aquest contacte, han pogut concloure el seu treball d’investigació amb una solució: Visibilitzar el comerç a través d’una àmplia gamma de serveis comunicatius per a les botigues del barri.

Disseny i elaboració de cartells publicitaris per guanyar impacte en les campanyes comercials.
Gestió de difusió mitjançant xarxes socials @comercbarrifutur que generaran un contingut més viu i dinàmic per visibilitzar els comerços.
Pàgina comuna web www.comercbarrifutur.cat que donarà a conèixer els comerços del barri perquè més gent els conegui.

Tots aquests serveis seran gestionats directament per Barri futur i els nostres alumnes, per tal d’ajudar al desenvolupament i la supervivència dels comerços adherits, que són tan imprescindibles pel creixement de la nostra economia i benestar local.

Volem agrair l’assistència a Núria Marín, 2a. Tinenta d’Alcalde de l’àrea de Promoció econòmica i Projecció de la Ciutat; Jennifer Ramírez, Regidora de Presidència, Premsa i Comunicació, Protocol, Rieres, Relacions Institucionals, Usos del temps, Relacions internacionals, Comerç i Mercats i LGTBI+; Montserrat Font, Regidora de Plans i Projectes de l’Àrea de Presidència. Ciutadania i Convivència, Memòria Històrica i Drets Humans i Qualitat Democràtica. I als mitjans de comunicació Canal Terrassa i Món Terrassa.

Esperem poder continuar treballant junts en aquest gran projecte!