Difusió Erasmus a GS d’Integració Social

L’alumnat de 1r i 2n  del CFGS d’Integració Social van compartir una xerrada  amb l’Andrea, en Marcel i l’Estela sobre  l’experiència de pràctiques ERASMUS a un CRAE de Colònia (Alemanya) i a un centre per a persones en risc d’exclusió social de Pistoia ( Itàlia).

En Marcel, l’Andrea i l’Estela van explicar les seves experiències de mobilitat ERASMUS, experiència que els ha aportat un creixement personal i també una millora en l’àmbit professional, ja que van haver d’adaptar-se a uns costums i maneres de fer d’un nou país, entre altres.

Quant a l’àmbit professional i acadèmic, aquesta experiència els ha motivat  per a seguir formant-se  i també millorar les seves intervencions amb els col·lectius de risc d’exclusió social, ja que han conegut diferents models d’intervenció social i també maneres diferents de treballar en equip.

L’alumnat ha valorat la sessió com a molt positiva i engrescadora.