DESTAPA LA DUAL!!!!

Aquest passat dimecres, 3 de maig del 2023, va tenir lloc al nostre Institut Montserrat Roig de Terrassa la Jornada:

DESTAPA LA DUAL!!

Aquesta Jornada de DIFUSIÓ DUAL I EXPOSICIÓ DE PROJECTES tenia un doble objectiu: el de fer difusió i reconèixer la tasca que estan fent les entitats que contribueixen a la formació del nostre alumnat i el de visualitzar tot l’esforç i reflexió que fa l’alumnat alumnat dual amb els projectes d’intervenció dins de les entitats on realitzen la Dual.

A la jornada van assistir l’alumnat en Dual que va presentar els seus projectes, i diversos representants dels Serveis Territorials del Vallès Occidental, i de les entitats col·laboradores com Teresa Ciurana Satlari (regidora d’educació de l’Ajuntament de Terrassa) així com diverses directores i tutores de les Escoles Bressol Municipals, llars d’Infants i centres educatius. També van assistir diversos responsables d’empreses com: Bolsaplast, CHEMIPOL i Carhause.

L’acte va començar amb l’obertura a càrrec de la Marina Roncal, directora del centre, que va fer una breu pinzellada dels orígens de la dual a l’Institut i del treball i la implicació durant aquest anys per fer possible la implementació i desenvolupament de la Dual.

Seguidament van prendre la paraula els representats de les entitats que van manifestar la seva satisfacció per formar part d’aquest projecte i van valorar molt positivament l’experiència d’acollir alumnat amb aquest tipus de modalitat.

A continuació, es va distribuir els assistents en diversos espais on l’alumant va presentar els seus projectes, l’alumnat de primer curs, va poder assistir també a aquestes presentacions i així es van poder fer a la idea de la tasca que desenvoluparan el proper curs.

Un cop acabades les exposicions , els assistents van valorar els projectes i van poder gaudir d’un petit pica-pica a càrrec de MAIN ( Programa de garantia Juvenil “Singulars” cook and serve)

Finalment, l’acte es va tancar al vestíbul amb el reconeixement de tot l’alumnat que va presentar el projecte, i amb l’anunci dels 5 projectes més valorats d’aquesta edició 2023.

Volem agrair a tots els assistent i organitzadors/es la tasca feta la implicació i l’esforç per ajudar-nos a DESTAPAR LA DUAL!   Moltes gràcies a tots i totes.