Comença l’Activa’t!

A l’octubre se celebra el mes de la gent gran i al Montserrat Roig ho celebrem iniciant el projecte intergeneracional  “Activa’t”. D’ara fins al mes de maig, cada dimarts i dijous a la tarda, l’alumnat del CFGM d’atenció a persones en situació de dependència dinamitzarà activitats adreçades a un grup de 15 persones grans que venen derivades de Creu Roja.

El projecte Activa’t, que es realitza des del curs 16/17, contribueix a millorar les competències professionals de l’alumnat i a teixir unes connexions intergeneracionals úniques.

Després de l’aturada d’estiu estem molt contents de veure als i les participants que repeteixen curs rere curs i d’altres que s’incorporen de nou. Volem agrair la seva participació, sense la qual el projecte no seria possible. Gràcies Marcela, Maria Luz, Isabel, Maria, Neus, Núria, Geno, Constanza, Elida, Antonio, Francisca, Pedro, Rosendo, Carmeta, Carmen, Isabel, Maria, Jaume…

També volem agrair a les persones que gestionen el projecte tant per part de l’Institut Montserrat Roig com de Creu Roja que fan que aquesta experiència d’aprenentatge compartit sigui possible.