CANTEM NADALES A LA PINEDA!

El dimecres 16 de desembre l’alumnat de 1r B del cicle formatiu de grau mitjà d’Atenció a Persones en situació de Dependència (APD), han ofert 2 petits concerts de nadales al pati de la residència La Pineda que atén a persones amb diversitat funcional.

En entrar ens han explicat les mesures de seguretat que havíem de seguir:  prendre temperatura, higiene de mans i doble mascareta. Un cop al pati del centre ens esperava un públic molt entregat!

A causa de totes les limitacions actuals, aquesta és una de les poques activitats que podem fer amb l’alumnat per conèixer els centres on més endavant podran fer pràctiques.

Volem agrair l’organització de l’acte i l’acolliment que ens han fet  l’equip de professionals de la Pineda.

Us deixem un enllaç amb algunes fotos i vídeos de l’esdeveniment, així anem fem caliu per aquestes festes, en les que hem de seguir cuidant-nos per cuidar a  les persones més vulnerables. Bones festes i molt bon any!!!