A learning experience: rebem 64 estudiants del Graafschap College d’Holanda

Dimarts 10 de gener, ens van visitar un grup de 64 estudiants d’Educació Infantil i 4 professors del Graafschap College d’Holanda.

Al matí van conèixer el patrimoni cultural de la nostra ciutat i a la tarda varen visitar el nostreinstitut i varen compartir informació i experiències sobre els estudis d’Educació Infantil i sobrela cultura catalana i holandesa amb l’alumnat de tot el CFGS d’EDIN.

L’alumnat de 1r i de 2n d’Educació Infantil, a partir del joc “Els 4 sabaters” (o “comecocos”), els van proposar diferents temes sobre els què parlar. Després els van fer una petita presentació de la nostra ciutat, el nostre institut i el sistema educatiu català. Van acabar la trobada fent-los cagar el tió i després els van ensenyar el taller d’Educació Infantil, que estava guarnit amb els treballs realitzats per elles.

Les Cooperatives d’alumnat de 2n EDIN els varen oferir un berenar, de manera que vam acomiadar al nombrós grup d’estudiants holandesos mostrant-los l’organització de la cooperativa.

Alumnat i professorat d’ambdós centres educatius valorem molt positivament la visita i els aprenentatges que ens ha aportat.