2 premis als Nous Professionals 2021

Dos projectes de l’institut Montserrat Roig són guardonats en els Premis Nous Professionals 2021

Ahir dilluns  21 de juny, va tenir lloc el lliurament de premis Nous Professionals organitzats per l’ajuntament de Terrassa, el Consell de la Formació Professional  i la CECOT. Enguany s’hi han presentat 95 projectes fets per alumnat de 26 centres educatius de 15 municipis de la província de Barcelona.

El nostre Institut ha  presentat diversos projectes que han quedat finalistes, entre els quals dos dels projectes han obtingut  el primer premi en diferents categories:

1r Premi en la categoria de millor projecte d’Economia Social i solidària

Per al projecte Cooperativa Arrelatis de l’alumnat de 2n del CFGS d’Integració Social:

Andreu Vergés  Miró, Alba Prieto Romarís, Andrea Giménez Jiménez i Judit Salvador Angita.

Aquest projecte té com a objectiu lluitar contra les discriminacions que rep el col·lectiu LGTBI + centrant-se específicament en l’àmbit d’inserció sociolaboral de les persones que formen part del col·lectiu LGTBI+.

Vídeo moment del lliurament del premi

1r premi en la categoria de Dossier /Memòria de FP Dual

Per al Dossier d’Estada a l’Escola Ramon Pont de l’alumna Yvonne Pérez Cueva  del CFGS d’Educació Infantil on es detalla el dia a dia de  la intervenció a l’escola Ramon Pont i l’evolució dels infants, així com l’anàlisi de necessitats i les propostes de millora fetes a l’escola

Vídeo moment del lliurament del premi

Enhorabona per aquests premis!