Versió teatral de Tirant lo blanc

El dimarts dia 25 de gener, l’alumnat de primer de batxillerat, ha assistit a la versió teatral de la novel·la Tirant lo blanc (Banyat amb poemes de l’Antologia poètica).

Es tracta d’una versió fresca, divertida i didàctica que recull els moments més remarcables dels episodis amorosos de l’obra, trufats per poemes que van des de l’època dels trobadors fins al segle XX.

Esperem que hagi estat útil i que hagi agradat als nostres estudiants de primer de batxillerat!

Agraïm a la companyia Nyiguit la seva professionalitat, la seva simpatia i capacitat d’adaptació a tota mena d’espais. Moltess gràcies a tot l’alumnat per la seva atenció i al professorat que ha col·laborat en l’organització de l’esdeveniment, especialment al professorat d’educació física que ha cedit els espais!