Seguim amb les sessions de motivació ERASMUS!

L’alumnat de 1r i 2n del CFGS d’Educació Infantil va compartir una xerrada amb la Sandra Sentís i l’Alba Terradas sobre l’experiència de pràctiques ERASMUS a una llar d’infants de Munic (Alemanya)

La Sandra juntament amb l’Alba, la seva tutora de pràctiques de la llar d’infants, ens van explicar el sistema educatiu- etapa educació infantil- d’Alemanya, el funcionament i els espais de la llar d’infants Casa Luz on la Sandra ha fet les pràctiques ERASMUS. Finalment la Sandra ha estat contractada per a treballar de TEI i es queda a Munic!

Tant la Sandra com l’Alba van animar a l’alumnat a viure una experiència ERASMUS, la qual els ha aportat un desenvolupament personal i també professional, ja que s’han hagut d’espavilar per adaptar-se a un nou país, a uns costums i maneres de fer diferents. Per una altra banda, en l’àmbit professional han conegut una manera diferent d’organització i gestió d’una llar d’infants i una metodologia diferent de la de les llars d’infants de Catalunya.

Finalment l’Alba ha llençat el missatge que a la ciutat de Munic hi ha una manca d’Educadores infantils, i per tant és un lloc on tenen la possibilitat de trobar feina.

L’alumnat ha valorat la sessió com a molt positiva i motivadora.

Us convidem a veure les vivències de Sandra a les seves stories a Instagram. @_sandra151